Workouts

workout - Sunday

17. února 2013 v 7:00 | Bee
Dneska poslední den. Neděle. Užily jste si jaráky, kdo jste je měly? (:

Zítra už sem přidám článek já, a snad i s jídelníčkem. Uvidím, jak to bude vypadat po takové pauze od blogu.
Jste zvědavé? ;D
Já taky.. :D

Tumblr_lpfpn2mvq11r14xoyo1_500_large

with love
your Bee
xoxo

workout - Saturday

16. února 2013 v 7:00 | Bee
Nemusíš být skvělá, abys začala. Ale musíš začít, abys byla skvělá.

Tumblr_lpfpksmkno1r14xoyo1_500_large

with love
your Bee
xoxo

workout - Friday

15. února 2013 v 7:00 | Bee
Trvá 4 týdny, než si změn začneš všímat ty. 8 týdnů, než si začne všímat tvoje rodina. A 12 týdnů, než si všimne celý svět. Tak se nevzdávej.

Tumblr_lpfpl6nmzt1r14xoyo1_500_large

with love
your Bee
xoxo

workout - Thursday

14. února 2013 v 7:00 | Bee
Hodně cvičení nemůže vyrovnat nezdravou stravu. Mysli než jíš. A jez - hladověním taky nic nevyřešíš.

Tumblr_lpfpljy3rv1r14xoyo1_500_large

with love
your Bee
xoxo

workout - Wednesday

13. února 2013 v 7:00 | Bee
Je naprosto v pořádku, že chceš přestat. Dokud to neuděláš.

Tumblr_lpfplygc0y1r14xoyo1_500_large

with love
your Bee
xoxo

workout - Tuesday

12. února 2013 v 7:00 | Bee
Nevím, jak to obkecávat. :D
Asi vám k tomu od zítřka přednastavím nějaký motivační věty/hlášky/motta, whatever. (;

Tumblr_lpfpmbpjgk1r14xoyo1_500_large

with love
your Bee
xoxo

workout - Monday

11. února 2013 v 7:00 | Bee
Jak jsem slíbila, přidávám první obrázek - co dělat v pondělí. (:

Přednastavila jsem všechny články na 7:00, abyste si to v případě zájmu mohly ráno prohlédnout a podle toho to udělat. (:

Tumblr_lpfpmnjz1w1r14xoyo1_500_large

with love
your Bee
xoxo

btw. Omlouvám se za to, že tyhle články (v tomhle týdnu), za moc nestojí, jsme s Dee obě pryč a pořád je to podle mě lepší, než kdyby jsme nepřidávaly vůbec. (;

workout 003. - yoga

6. února 2013 v 15:00 | Bee
Dneska, jelikož je středa a tím pádem i článek s workoutem, přidávám video s šestiminutovou jógou.

Líbí se mi to, přestože jsem to teda ještě nevyzkoušela úplně celý. Ale nápad na začátek dne krátkou jógou mi přijde skvělý. (:

Fajn, a protože jsem pako a netuším, jak přidat video, tak aby jste si ho mohly rovnout pustit - TADY TO JE. :D

Dejte mi vědět, jestli to vyzkoušíte a vaše názory na to. (:
Co si vlastně myslíte všeobecně o józe?

with love
your Bee
xoxo

workout 003.

30. ledna 2013 v 20:56 | Dee
Zdravím! :) Omlouvám se, že píšu až teď, ale nějak jsem úplně zapoměla, že mám dneska přidávat workout. Je to nezvyk. :D
Koukala jsem se, že jsme přidávali workout na nohy a na celý tělo, tak jsme se rozhodli přidat vám sem i něco na bříško.
Já osobně jsem to zkoušela cvičit a je to celkem dost záhul -.-


Myslím, že je to vcelku jasný o co jde, je to všechno dobře popsaný a znázorněný. ;)
So.. Good luck, xoxo

Dee & Bee

workout 002.

16. ledna 2013 v 15:40 | Bee&Dee
Tenhle workout je tak nějak na celé tělo a nejsou tam moc složité věci. (:

163677767677135467_b6wpkser_c_large

Nevíme, jak moc rozumíte v angličtině, takže to radši vysvětlíme:
push ups - kliky
crunches - sed-lehy
squats - dřepy
wall sit a jumping jakcs - vysvětleno na obrázku tady

Zabere vám to 10-20 minut, záleží na vás, jak moc si budete dělat přestávky apod. (:
Mělo by se to udělat celkem třikrát, ale klidně si můžete jednu sadu přidat a nebo vynechat. (;

Bee&Dee

workout 001. - "Sexy Leg Workout"

9. ledna 2013 v 15:40 | Bee&Dee
Je středa a my přicházíme s prvním workoutem! (:

6938_10151214396884151_641142901_n_large

Nějak to okecávat asi není potřeba. Vše byste měli pochopit z obrázku.
Trvá to cca. 15 minut, záleží spíš na vás.

Tak si jděte zacvičit a na nic se nevymlouvejte. (;
Bee&Dee

Rehabilitace, návod - Dee

4. listopadu 2012 v 12:31 | Dee

posílení vnitřního, břišního svalstva


Chtěli jste sem dát návod na to, jak rehabilituju, tak tady je. :)

úvod
Abych vám přiblížela o co vlastně jde - jde o zpěvnění vnitřních břišních svalů, které nejdou posílit obyčejnými cviky, jako např. sedy-lehy. Při cvičení jde o to, aby správně fungovala bránice, která je potřeba ke správnému dýchání.

účel
Toto cvičení je za účelem zpevnit břicho, dosáhnout správného dýchání a zároveň, aby posílené svaly fungovaly jako opora pro záda, která s tím blízce souvisí.

samotný postup
Doporučuju lehnout si na vodorovnou plochu. Podlahu, popřípadě postel. Podle mě je lepší podlaha, třeba s karimatkou nebo gumovou podložkou, postel je měkká a prohýbá se.
Základem je najít správné místo na těle. Je to taková ta měkká prohlubeň, hned jak vám končí žebra a začíná kyčelní kost. Dejte si tam palce, netlačte. Pokrčte nohy v kolenách, asi na šířku pánve. Dýchejte do břicha a snažte se proti palcům vyvinout nějaký tlak, takový, aby jste cítili, jak vám ty prsty něco vytlačuje ven. Pokud vám to nepůjde dýcháním, zkuste jakkoliv jinak, např. zatnutím břicha.
Jako první krok musíte umět vytvořit tento tlak. Při nádechu by vám to mělo jít poměrně dobře. Jakmile zvládnete vyvinout tlak proti prstům při nádechu, zkoušejte to i při výdechu.
Při výdechu zkuste při tom zatnout i břicho, aby jste cítili, že tlak nepovoluje.

Jestliže vám při výdechu nepůjde tlak udržet, nic si z toho nedělejte. Půjde to třeba napodruhé, nebo klidně až na potřetí. Je to individuální. ;) Když nevyvinete tlak ani při nádechu, zkuste si jen lehnout na záda, pokrčit nohy a dýchat do břicha. "Nafouknout" břicho co nejvíc a vydechnout.

časově
vyvíjení tlaku by mělo stačit tak třikrát denně po 10 minutách. Pokud vám nepůjde a budete cvičit ,,nafukování" břicha, čímž procvičujete bránici, tak stačí pouze 5min. 2x denně.

pokud jsem vás inspirovala, tak jsem jedině ráda :) - Dee
 
 

Reklama